pátek 5. září 2014

Rekondice - jídelníček, výsledky atd.

Ahoj všichni, konečně je tady slíbený článek s jídelníček. Vysvětlení velkého zpoždění je snadné - jsem idiot. Zapomněla jsem si totiž část mých papírů k rekondici minulý víkend u mamky a musela jsem počkat do tohodle víkendu, až se k nim zase dostanu.

Tady jsou slíbené rámcové jídelníčky (já dodržuju ten první na 7550 kj):



Výsledky měření:


Ukázka jídelníčku v praxi:

8:00 snídaně:
ovesná kaše (50g vloček, 100 ml mléka)
jablko 60g
jogurt 2,5% tuku 150g
10:30 svačina:
cherry rajčátka 230g
kefírové mléko 250 ml
13:00 oběd:
tuňákový salát (180g těstovin, 230g zeleniny, 1 plechovka tuňáka, sůl, lžička olivového oleje)
16:00 svačina:
meloun 250g
kefírové mléko 250ml
19:00 večeře:
francouzská bageta
krevety na grilu (váha ve "skořápce" 180g)
zelenina 250g
21:30
3dcl polotučného mléka


Doufám, že vám bude článeček nápomocný :)

10 komentářů:

  1. Moc pěkný článek :) Ty jídelníčky si vytisknu mrknu na ně víc zblízka :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, soufám, že ti k něčemu bude :)

      Vymazat
  2. Dát si rajčata nebo meloun a pak na to kefírové mléko, to bych nevylezla z wc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem měla ještě kafe, které jsem do jídelníčku nepsala :D Já má zažívání z azbestu :D

      Vymazat
  3. Super! A já si myslela, že když si dám ovesnou kaši, že už je to samo o sobě obr snídaně a ty tam máš ještě jablko a jogurt :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten ,,výkend" tluče do očí, Flabgee :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, děkuju za upozornění. V celém článku dva víkendy, jeden tvrdý a jeden měkký :D

      Vymazat
  5. Waw, obdiv... budem musiet aj ja vyskúšať

    Ajush

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji! Ráda bych to zkusila, snad mi to půjde :-)

    OdpovědětVymazat